0475-321092

Ricardo Vergoossen, verkoop

“Ik voel me geen verkoper, maar ambassadeur van Auto Creemers”

“Het klinkt misschien vreemd, maar hoewel ik als verkoper werk bij Auto Creemers voel ik me geen verkoper. Ik voel me meer een ambassadeur van ons bedrijf en van de merken die we voeren. Dat heeft ongetwijfeld te maken met de sfeer binnen Auto Creemers.

De huidige directie is al de derde generatie in dit familiebedrijf dat een lange ervaring in deze branche heeft. En juist dat het een familiebedrijf is, maakt alles anders. Familiewaarden krijgen namelijk ook bedrijfsmatig veel nadruk; openheid, eerlijkheid, verbondenheid, laagdrempeligheid, korte lijnen, een open oor. Daardoor voel je niet alleen als medewerker maar ook als klant haast een lid van de familie Creemers.

Ik zie het als verkoper dan ook niet als mijn taak snel snel een deal te sluiten. Nee, mijn missie is het om een langdurige relatie op te bouwen met een klant. Naast een goede sfeer en relatie met de klant is het leveren van topkwaliteit natuurlijk onontbeerlijk. En dat doen we! Onze monteurs horen officieel bij beste tien van Nederland.

Wat voor mij het bijzondere is aan Auto Creemers, is dat klanten de combinatie ervaren van enerzijds die oude vertrouwde familiesfeer zoals het vroeger was, gekoppeld aan de meest hoogstaande en modernste techniek van de huidige tijd.”

Maurice Hoeben, receptie

"Ik laat de mensen zich thuis voelen"

In mijn verantwoordelijkheid voor de receptie en het magazijn, voel ik me vaak een soort gastheer. Als klanten ons bezoeken of bellen, ben ik meestal de eerste persoon waar ze mee in contact komen.

Ik vind zelf een van de grootste krachten achter Auto Creemers dat het een familiebedrijf is. Datzelfde gevoel dat ik daarbij heb probeer ik meteen over te dragen op onze klanten. Een gevoel van welkom zijn, of noem het ’zich thuis voelen’.

De kracht van het familiebedrijf zit voor mij in de onderlinge verbondenheid tussen het personeel. Er zijn daardoor hele korte lijnen. We staan allemaal klaar voor elkaar en vullen elkaar aan waar mogelijk. Problemen worden daardoor snel opgelost. En dat komt uiteindelijk allemaal ten goede van de klant door een snelle, optimale en persoonlijke service.

Door de nauwe betrokkenheid voelt de klant zich nooit ’maar’ een nummer, maar bijna als een lid van de familie.